Snažíte se zhubnout bříško a moc vám to nejde? My vám ukážeme několik tipů, jak nejlépe zhubnout břicho. Pokud máte pevnou vůli a odhodlání, tak se vám určitě povede zeštíhlet v pase a mít zase krásné ploché partie břicha.

1. krok – žádné cukry

Zkuste nyní z vašeho jídelníčku vynechat cukry. Říkáte si, že nic moc sladkého nemlsáte. Jenže cukry se ukrývají v limonádách, ve slazených nápojích či ovocných džusech. Určitě nehledejte ztracenou energii v sušenkách nebo v samotné čokoládě. Pokud vynecháte všechny jednoduché cukry, které v těle kvasí a způsobují plynatost, tak zjistíte, že vaše bříško není už tolik nafouklé.

2. krok – hodně vody

Pokud budete mít správné množství tekutin, což znamená 1,5 – 2 litry, tak se vaše tělo bude rychleji zbavovat toxinů a tím bude i váš metabolismus rychlejší. Jestli vám samotná voda příliš nechutná, tak je možné do vody přidat šťávu z citrónu nebo zkuste bylinné čaje.

3. krok – pohyb a zase pohyb

Ano, je to tady, bez pohybu žádné zázraky bohužel nebudou. Měla byste cvičit minimálně 4 krát do týdne a každá cvičební lekce by se měla skládat z 60 minutového intenzivního spalování. Ovšem samotné spalování vám nepomůže, musíte později zařadit i zpevňovací cviky.

Nejúčinnější cvik na zpevnění je zkracovačka. Začíná se v lehu na zádech, s výdechem se pomalu zvedáte a hlavou se blížíte ke kolenům. 2 – 3 sekundy zůstaňte v polosedu a potom si pomalu lehněte. Tento cvik můžete různě obměňovat. Například spodní bříško si zpevníte, pokud mírně zvednete paty. A nezapomeňte! Pokud chcete ideální bříško, tak musíte cvičit pravidelně.

4. krok – bílá mouka

Zkuste z vašeho jídelníčku vynechat veškerou bílou mouku. Což znamená bílé pečivo, ale např. i omáčky zahuštěné moukou. Všeobecně platí, že pokud chcete zhubnout, tak byste měla vynechat bílou mouku. Již samotné vynechání bílé mouky z vašeho jídelníčku vám zajistí váhový úbytek. Pokud tápete, co jíst jako přílohu místo pečiva, tak pokud to je jen trochu možné, tak ho nahraďte zeleninou a to nejlépe listovou zeleninou.

5. krok – relax

Odpočinek je stejně důležitý jako změna jídelníčku. Pokud budete unavené a ve stresu, že nehubnete, tak jak si představujete, tak bude vaše tělo „stávkovat“. Je nezbytně nutné, abyste zkusila být v psychické pohodě a měla dostatek spánku. Čím více je tělo odpočaté, tím snáze se mu hubne a nemá důvod, aby se bránilo změnám.

Bonusový tip

Pokud si netroufáte všechny tipy dodržovat sama, využijte možnosti konzultace s výživovým poradcem zdarma. Dietolog vám připraví jídelníček na míru a můžete s ním konzultovat svoje konkrétní problémy.

Takže teď už víte, jak nejlépe zhubnout břicho a zbytek je na vás :-)